sobota 25. července 2015

Milovaná Náplavka a lehký letní recept

Tak jsem se zase vydala na farmářské trhy. Daří se mi to poslední dobou celkem často. Vždycky si tam užiju krásné sobotní dopoledne. Nejdřív cappuccino a něco malého sladkého, potom si projdu celý trh a vymyslím, co budu vařit. Nedávno jsem si konečně pořídila krásný proutěný košík, ale dnes mi byl nějaký malý :) 

Domácí vajíčka, cuketky, pak choi, rajčátka, hlíva, žampiony, lišky, maliny, jahody, pažitka, čerstvé květiny...a čokoládový koláček s malinami...mňam

Původně jsem si vlastně šla jen pro čerstvého pstruha, ale kluci pstruhařský tam zrovna nebyli, takže jsem musela vymyslet náhradní variantu oběda. A protože se fakt povedl, mám pro vás recept.



Salát z červené čočky s houbami:
(pro dvě osoby)

dvě hrsti červené čočky
houby podle chuti, já použila bílé a krémové žampiony a hlívu
pár sušených rajčátek
sladké hráškové lusky
parmazán
sůl, pepř, olivový olej, balsamico

Čočku propláchneme a uvaříme podle návodu, dáme vychladit. Houby nakrájíme na kousky, osmahneme na olivovém oleji a když jsou skoro hotové, přihodíme hráškové lusky. Přidáme k čočce, přihodíme sušená rajčátka, osolíme, opepříme a zakápneme olivovým olejem a balsamikem. Dobře promícháme a podáváme s trochou nastrouhaného parmazánu. 

Dobrou chuť !


2 komentáře:

  1. Závidím možnost chodit na trhy! :) Mně se stále nějak nedaří se tam dostat. Muž stále nemá čas a já se sama se 7-týdením prckem neodvážím cestovat do Prahy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase mám problém s ranním vstáváním, pracuji do noci, takže ráno vstát bývá obtížné :) A čím později tam člověk přijde, tím víc je tam lidí. Ale trhy počkají, užívejte si raději prcka a snad vám to brzy vyjde a podíváte se na trhy i s manželem :)

      Vymazat

Díky za váš komentář