pondělí 3. srpna 2015

Dort CIBULÁK

Tak jsem se zase jednou pustila do pečení. Dorty já dělám moc ráda, jen to nesmí být moc často. Dvakrát, třikrát za rok stačí :) Jednu dobu jsem dokonce i uvažovala o tom, že bych se tím chtěla živit. Nechtěla. Spousta práce a dřiny a i když je to práce krásná, málokdo je za ni ochoten adekvátně zaplatit. A tak peču jen pro rodinu a kamarády. A baví mě to mnohem víc. 

Tenhle dort jsem pekla sestřence k 24. narozeninám. Je milovnicí cibuláku a tak hned první, co mě napadlo, bylo pomalovat dort cibulákovými vzory. A myslím, že se celkem povedl, sestřenka byla nadšená a všichni si pochutnávali (no, alespoň to tvrdili ;)). Vrchní patro byl mrkvový dort s krémem z philadelphie a mascarpone, spodní patro bylo čokoládové s jahodami a rybízem. 

Pokaždé, když dort dodělám a protahuji si ztuhlá záda, říkám si: "Už nikdy!" No, jsem zvědavá, jak dlouho mi to zase vydrží...:)

Pěkný večer!
K.

6 komentářů:

  1. Tak to je úžasná práce - máte pravdu nikdo ji neocení- nezaplatí.....ale jen tak se to nevidí. Jen víc takových skvostů......H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Je to bohužel tak, takže peču, jen když chci a mojí odměnou je radost obdarovaného - a ta stojí za to! :)
      Pěkný den! K.

      Vymazat
  2. Tak to je druhý nehezčí dort, který jsem kdy viděla! (První byl náš svatební:-D). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí :) Já si na svůj svatební ještě musím počkat :D
      K.

      Vymazat
  3. Tak to je druhý nehezčí dort, který jsem kdy viděla! (První byl náš svatební:-D). P.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je druhý nehezčí dort, který jsem kdy viděla! (První byl náš svatební:-D). P.

    OdpovědětVymazat

Díky za váš komentář