neděle 9. srpna 2015

Malá inspirace

Potřebuji nutně do IKEA! A taky sponzora :)

Tak jsem tak přemýšlela, že jsme v novém bytě už čtyři! měsíce a stále nemáme hotovo. No, popravdě nemáme ani úplně vybaleno. Na chodbě pořád straší dva pytle s věcmi, které opravdu nevím, kam dát. Tak jsem si řekla, že si pořídím velké krabice v Ikea a nacpu všechny zatím nepotřebné věci do nich a hodím je nahoru na skříň. No a když jsem o tom tak přemýšlela, vzpomněla jsem si, že jsou ještě další věci, které v Ikea nutně potřebuji :)

Třeba úžasný servírovací stolek, který mi v kuchyni příšerně chybí 
Úplně vidím, jak si na něm hoví ty bedýnky od vína plné zeleniny a jiných dobrot :)


Pak taky ještě potřebuji tuhle překrásnou stolní lampičku, navíc ji mají i ve stojací verzi, takže tu potřebuji taky. Košíků není nikdy dost, skladuji tam třeba zatím nepřečtené časopisy, účty čekající na zaplacení a hodí se i k rychlému úklidu, když zvoní nečekaná návštěva :) A noční stolek nám pořád chybí, takže další nutnost. 

Jen by mě zajímalo, kdo to všechno bude platit. 
Hezkou neděli!
K.

3 komentáře:

  1. Pekný výber !
    Zásada: veci, ktoré sa nevybalia a nechýbajú...treba posunúť z domu minimálne von do pivnice, alebo ešte ďalej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, jestli bych to neměla všechno vyházet, ale bohužel jsem ten typ, co si pořád myslí, že se to ještě jednou bude hodit :D

      Vymazat
  2. Já mám plnou půdu věcí, které nebylo kam dát a teď už pořádně nevím, co tam mám :) jinak Ikea je moje zhouba, máme ji asi 10 minut autem, takže tam občas zajedem "jen tak", kdy nic nepotřebuji, ale stejně tam pár tisíc nechám za další věci do už tak přeplněného domu :)... Tyhle košíky jsme kupovali, ale stále je máme složené na skříni, protože ještě nemáme hotovou poličku, do které měli patřit. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za váš komentář