čtvrtek 21. května 2015

Domácí bar

Čeká vás první nahlédnutí do mého nového domova. Prosím, posaďte se a nechte si nalít skleničku bílého nebo třeba cosmopolitan...

Už když jsme byt plánovali, věděla jsem, že bych chtěla mít v koutku malý domácí bar. Mít všechno pěkně po ruce a připravené...


Pořád mám plno plánů, jak ho vylepšit, ale to musí počkat, až dovolí čas a finance. V Ikea jsem koupila ještě stojany na víno HUTTEN, aby se nám tam lahve jen tak neválely :) Jen ještě nebyl čas je složit. Taky ještě musíme pořídit chlazenou vinotéku, protože do lednice se nám ty lahvinky ne a ne vejít :)

Plánuji nad bar také pověsit police s držáky na sklenice, takhle se nám jich tam moc nevejde a navíc se na ně zbytečně práší. Jinak jsem s ním celkem spokojená, mám všechno při ruce a když přijde návštěva nebo jen chuť na nějaký drink, vyndám z mrazáku jen led a party může začít :)



Milovaná svíčka Rewined s vůní pinot grigio z uříznuté lahve vína. Uvažuji, že bych si něco podobného zkusila vyrobit i sama...jen tedy bez té vůně :


Pěkný den!
K. 

3 komentáře:

Díky za váš komentář