čtvrtek 14. května 2015

Poprvé...

Foto od mé kamarádky Luci z naší výpravy na milovanou Pálavu

První den, první příspěvek...Připadám si skoro jako Julie v mém oblíbeném filmu Julie a Julia. Jenže ta na rozdíl ode mě věděla přesně, o čem psát. Byla přece spisovatelka ;) Já se na psaní hrozně těším, i když vlastně ani nevím, o čem budu psát. Možná budu spíš více fotit, fotky já totiž miluju. Dokážou zachytit momenty, ty krásné okamžiky, které si chceme navždy uchovat v paměti. Ale naše paměť není nekonečná (moje teda rozhodně ne) a tak je super, že můžeme ty chvíle zachytit alespoň do obrázku. 
Ráda fotím, mám ráda dobré víno a jídlo, ráda vařím, peču a teď zrovna taky zařizuju byt na mé vysněné pražské Letné. A o tom všem chci vám i sobě psát. 

Tak ať se nám tu líbí.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš komentář