neděle 17. května 2015

Tak co?

Fandily jste včera našim? Asi málo :) Myslím, že hráli dobře, ale na ty kluky kanadský prostě neměli...No co, dnes budem fandit, ať je z toho BRONZ :) Já si moc fandění neužívám, poslední dny trávím neustále v práci a nijak zvlášť mě to tedy netěší, obzvlášť teď, když začalo být venku tak hezky.
Tak si aspoň občas prohlídnu pár jarních fotek, abych se na sluníčko naladila. Za tři týdny totiž odjíždím na dovolenou (letos tedy opravdu brzy) a nějak mi to tak pořád nepřipadá. Ještě jsem totiž neměla čas sednout si na sluníčko, nalít si studenou limonádu nebo nějaký lepší drink a jen tak se flákat a užívat si paprsků. No, snad se mi to v příštím týdnu někdy podaří. A co vy, jak se těšíte na léto? 






Užijte si krásnou slunečnou neděli!
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš komentář