čtvrtek 21. května 2015

Nákupy

Včera jsem byla tak trochu nakupovat. Původně jsem šla sice hlavně pro dárek pro přítele k narozeninám a plavky na dovolenou, nakonec to ale skončilo úplně jinak...klasika :D Část dárku jsem sice koupila, ale jinak jsem nakupovala spíš pro sebe. 

V Tchibo jsem objevila krásnou pokojovou vůni ve tvaru růže s vůní jemného květu bavlny. Vypadá moc hezky, krásně voní a k nám se dokonale hodí. Cena 249 Kč.


Když už jsem byla v knihkupectví pro knížku k narozeninám, nemohla jsem odolat, abych si nekoupila i jednu pro sebe. Na knížkách prostě ujíždím...Momentálně nejvíc na severských kriminálkách, takže třetí kniha ze série Jusii Adler Olsena u mě nemůže chybět.


Plavky jsem nakonec nesehnala a to jedu na dovolenou už za 15 dní :/ Snad ještě něco seženu, nechce se mi jet v těch starých...Chystáme se na jachtu do Chorvatska, tak bych chtěla nějaké námořnické, pruhované. Nějaké jsem sice viděla, ale velikost podprsenky XS nebo S opravdu není pro mě...

No, když jsem nesehnala plavky, koupila jsem si nakonec alespoň námořnické cetky :) Narazila jsem na ně v Orsay, kde měli zrovna akci 2+1 zdarma, takže jsem je tam nemohla nechat, chápete...


Hezký den! 
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš komentář