pondělí 1. června 2015

Doma v posteli...

Ach jo...pět dní před odjezdem na dovolenou, měla bych shánět, nakupovat...a místo toho jsem vykoupila zatím jen lékárnu. Už čtvrtý den mě bolí v krku, kašlu hůř než silný kuřák a doteď jsem si myslela, za zaberou volně dostupné léky. Bohužel se tak nestalo a tak jsem dnes ráno sebrala odvahu a vyrazila do blízké polikliniky na ORL. Výsledek? Rychlá třídenní antibiotika, abych prý na dovče mohla hned na sluníčko a popíjet ;) Paní doktorka mi opravdu rozumí :)

Ale abych si jen nestěžovala (ještě byste si mohly myslet, že jsem hypochondr - to fakt ne, den v posteli a už mi hrabe nudou), musím se pochlubit novou výbavou :) Plavky jsem na tohle léto sháněla opravdu dost dlouho, buď se mi žádné nelíbily, nebo mi neseděly a nebo je měli jen ve velikosti XS :)



Nakonec jsem je sehnala v GATE, kam normálně tedy nechodím, ale kolegyňka z práce mi poradila, ať se tam zastavím, že jich tam mají spousty a opravdu. Nevěděla jsem, které vybrat dřív...Nakonec jsem skončila u těchto dvou a našla jsem tam i krásné zelené šatičky :) A to všechno za pár korun :)

Největší radost mám z těch námořnických - modrobíle pruhovaných! A proč? Chystám se totiž poprvé na jachtu! A samozřejmě na ni musím mít to správné vybavení. No dobře, náš kapitán by asi nesouhlasil, že pruhované plavky jsou to hlavní, ale vy mi snad rozumět budete...Navíc jsou na nich krásné knoflíčky s malou kotvičkou...no nekupte je prostě :)



Nemůžu se už dočkat, jen se děsím právě toho, aby mi to nějaká nemoc nebo podobná příhoda nezkazily :/ Dnes je pondělí a už v pátek odjíždíme. Těším se jak malá holka a odpočítávám dny, jako když jsem byla malá a škrtala si dny, které zbývají do prázdnin...

A co vy, kam se chystáte o prázdninách?

Hezký den všem!
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš komentář