pátek 26. června 2015

Rána na Letný

Dobré ráno!

Jak asi víte, nedávno jsem se přestěhovala z příšerného sídliště na překrásnou Letnou. V pražských Bohnicích jsem strávila během studia i po něm 6 let a celou tu dobu jsem snila o tom, že budu bydlet na místě, kde do parku dojdu za pár minut, ráno si budu moct dojít na kávu do kavárny, pro snídani do pekárny, pro čerstvé kytky a zeleninu na trh a pro maso k řezníkovi. Tak, jak to má být. 

A teď tu konečně jsem a moc si to užívám. Navíc to mám všude kousek a jezdí tu tramvaje! (Jak já nesnáším metro a autobusy...). 
Před pár dny mi navíc jen kousek od domu otevřeli novou kavárnu Ye´s café, takže o cappuccina se srdíčky nouze také není. Prostě...MILUJU LETNOU!



Mějte pěkný den!
K.

1 komentář:

  1. ... to je tak krásné psaní ... Letná fakt není špatná ... užívejte si to ...
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Díky za váš komentář