úterý 13. října 2015

31 krásných podzimních dní

Taky na vás tak trochu leze podzimní nálada? Ať už dobrá, nebo špatná? Já mám moc ráda babí léto, když už po ránu mrzne, ale ještě vysvitne sluníčko a trochu vás zahřeje...
A pak jsou dny, kdy musíte vstávat tak brzo, že je venku ještě tma, nezahřeje vás ani hrnek horkého čaje a vám se chce jen zalézt zpátky do postele a vylézt až na jaře...A na to já jsem si letos řekla NE!
zdroj:Pinterest
Každé roční období je přece krásné, jen je třeba si to krásné vždycky najít! Sluníčka už teď moc nebude, ale člověk si přece najde v životě i jiné radosti. A tak jsem se rozhodla, že si každý den po dobu následujících 31 dní napíšu něco, co udělalo můj den hezčím. Může jít o fajn pokec s kamarádkou, výbornou kávu v kavárně na rohu, procházku popadaným listím nebo třeba o pochvalu od milého zákazníka.
Je to jedno. Jen si i vy najděte na každém dni něco pozitivního. 

Za 31 dní nashledanou...
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš komentář