středa 21. října 2015

DIY dózy do kuchyně

Tedy ne, že bych byla nějaký pedant, ale neustálé přehrabování se v načatých a napůl vysypaných pytlících mě už nějak přestalo bavit. Navíc můj špajz = malá skříňka, kam se vejde sotva pár pytlíčků těstovin a jeden chleba. Takže jsem se rozhodla přesunout, co půjde, na nové kuchyňské police. No a ve finále je to dokonce nejen praktické, ale vypadá to i moc hezky. Inspiraci jsem našla jako vždy na Pinterestu


Nebudu se rozepisovat s postupem, protože je to velmi jednoduché. Potřebujete jen tabulovou samolepicí folii (seženete třeba tady), bílý fix nebo křídu, něco kulatého, podle čeho si předkreslíte kolečka, nůžky a samozřejmě dózy.



Pak už  stačí jen naplnit a máte vše přehledné a po ruce. Já si jich plánuji pořídit mnohem víc, protože asi jen tak dokážu udržet ve svých zásobách pořádek a všimnout si včas, že mi něco dochází...

Tedy snad...

Hezký den
K.

2 komentáře:

  1. Toto sa mi vždy páčilo najviac, len som dumala, ako na to, no fóliu asi nezoženiem, skúsim tú tabuľovku tú máme..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to vyzkoušejte, je to strašně jednoduché. Pokud máte poblíž Lidl, zkuste se podívat tam, měli tam tu folii nedávno v akci a třeba ještě zbyla ;)

      Vymazat

Díky za váš komentář