sobota 17. října 2015

Mé plány na podzim..

To počasí začíná být čím dál horší...Ne, že bych si chtěla stěžovat, ale...
No dobře, nebudu. Zima a déšť sice nejsou moji oblíbenci, ale zase kdy jindy si zalézt s knížkou pod deku, vzít si horký čaj a jen se tak válet? V létě nás to většinou táhne spíš ven, takže teď přišel čas na všechny tyhle věci. A tady je můj seznam, co všechno teď musím stihnout...


Pít dýňové latté ze Starbucks...Normálně tenhle řetězec moc nemusím, ale na podzim si tenhle kelímek sladké dobroty prostě musím dát
Zdroj:Pinterest
 Pálit hromady voňavých svíček...každý večer, když mám volno, musím si jich zapálit aspoň pět :) Miluju ta blikající světýlka a tu jejich krásnou vůni...
Zdroj:Pinterest

Číst spousty knížek, na které přes léto nebyl čas...nejlépe zabalená do deky s hrnkem kávy nebo horké čokolády...jen škoda, že nemám ten krb :)
Zdroj:Pinterest
 Vyrazit nakoupit nějaké podzimní oblečení...konečně jsem se dostala k vyházení všech letních šatiček a hodlala jsem je vyměnit za teplé svetry...bohužel jsem našla jen jeden, zbytek nepřežil stěhování a to znamená jediné - nákupy :)
Zdroj:Pinterest
 Procházka v podzimním listí...není nic krásnějšího než procházet se v parku mezi padajícím listím a cítit tu podzimní vůni. Chystám se vzít si foťák a pořídit taky nějaké podzimní fotky :)

Zdroj:Pinterest
A jaké jsou vaše plány na podzim?
Hezký den
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za váš komentář