neděle 11. října 2015

Podzimní deko

Je tu podzim.
Uplynulé dva měsíce utekly tak rychle, že ani skoro nevím, že tu byly. Spousta práce, trocha té zábavy a najednou hledáte na dně skříně teplé svetry. Nevím, jak vy, ale já mám podzim hrozně ráda...V létě se všichni snažíme trávit co nejvíc času venku, ale na podzim si konečně můžeme zalézt s knížkou a hrnkem čaje nebo horké čokolády pod deku, zachumlat se a prostě jen odpočívat a nic nedělat. 
Navíc nám milovníkům svíček začíná to naše období. U mě teď hoří spousty svíček a doma mi to díky nim krásně voní. Pořád se odhodlávám koupit si svíčku Yankee, ale zatím se mi ještě nechtělo moc utrácet. No myslím, že se to brzy změní. 


Svoji komodu jsem přeměnila z letní na podzimní. Přibyl vřes, spousta svíček, dýně a nějaké nové papírové květiny. Objevila jsem totiž v pražské Bílé labuti nový obchod :) Původně jsem tam šla jen do Lidlu, ale zaujal mě obchod "Vše za 10 a 20 Kč". To bude vetešárna, no ale kouknu tam. No vetešárna to tak trochu byla, ale přesto mě nadchla. Papírové květiny, plyšové dýně, svíčky...plná taška a jen za pár korun. 




Tyhle stojánky na svíčky a i světýlka jsem objevila v aktuální kolekci Tchibo. No a nemohla jsem si pomoct...Vím, že většina lidí má tato světýlka spojená spíš s vánocemi, ale já je rozsvěcím hned, jak se venku začne stmívat dřív než v osm večer :)


Porcelánová dýnička za dvacet korun, mám doma hned tři :)
Nad komodu bych chtěla pověsit ještě nějaké obrázky s podzimní tematikou, takže teď u mě frčí Pinterest. Třeba tyhle?
zdroj: Pinterest

Také stůl si zasloužil alespoň menší podzimní dekoraci. Stačilo jen zkrátit pár oranžových růžiček, vzít tác, trochu potpourri, dýně a momentálně moji nejoblíbenější svíčku. Je s vůní dýňového koláče a je opravdu úžasná. Nádherně voní a navíc dlouho vydrží. Objevila jsem ji v Levných knihách, bohužel ale měli jen jednu. Tak myslím, že teď začnu objíždět všechny jejich pražské pobočka a budu ji hledat. Nějak bez ní už totiž nemůžu žít...



A jak prožíváte podzim vy?
Krásnou neděli!
K.

2 komentáře:

Díky za váš komentář